
سازمان يادگيرنده يا فراگيرطبق تعريف، سازماني است كه تمام اجزاي آن با همديگر ياد مي گيرند.فرق آموزش با يادگيري در اين است كه آموزش، گذراندن دوره است، اما يادگيري، آموزشي است كه منجر به تغيير رفتار بشود. بعبارتي در رفتار و كردار فرد آموزش ديده، نماد عيني داشته باشد. و چگونگي بكارگيري نكات آموزش داده شده آموخته مي شود. طبيعي است براي بهبود كسب و كار، آموزش لازم است ولي كافي نيست. بايد بدنبال يادگيري اثربخش بود و هر مانعي كه فرآيند يادگيري را مختل كند بايد از سر راه برداشته شود. توفيق زماني حاصل مي ...
ادامه مطلب